van kwaad naar erger - Reisverslag uit Puntallana, Spanje van Ann trotter - WaarBenJij.nu van kwaad naar erger - Reisverslag uit Puntallana, Spanje van Ann trotter - WaarBenJij.nu

van kwaad naar erger

Blijf op de hoogte en volg Ann

02 November 2012 | Spanje, Puntallana

La Palma.. Onze boottocht ging heel goed, gisterenavond met de fiets de boot mogen oprijden en er waren weinig mensen aan boord zodat we elk een ganse rij zetels hadden om op te slapen. De reis verliep rustig en voor we het wisten hoorden we tassen en borden rinkelen voor het ontbijt. Maar toen begon het.. regen.. regen.. regen.. met bakken valt het uit de lucht!
We zijn de boot afgereden recht naar de dichtsbijzijnde cafetaria.. kletsnat..
Fietskleren aangedaan en een paar uur zitten wachten tot we droog waren. Het regende hier zelfs gewoon binnen zo erg was het. Onze plannen om naar de bovenkant van La Palma te rijden moesten we opbergen en we besloten om dan maar naar het dichtsbijzijnde pension te rijden, dat was 2 straten verder... kletsnat..
Het pension zat vol maar ze stuurden ons naar een ander, 500 m verder.. kletsnat..
We hoorden daar dat er veel toeristen vast zaten op de luchthaven wegens het noodweer. Dit pension zat ook vol maar ze hadden ergens een studio die we konden krijgen voor 38 euro. Terug door de regen.. nat tot op ons gat.. In onze studio alles uitgewassen zoals we iedere dag doen en onze was hangt nu.. euh.. te drogen.. Boodschappen gedaan in een winkeltje net om de hoek.. kletsnat..
Weer naar de studio.. nog eens een poging gedaan om het stadje te bezoeken.. na twee straten hielden we het voor bekeken. Er lagen zelfs zandzakjes op de straat om het gutsende water tegen te houden. Dit is gewoon niet te doen, na 100 meter ben je gewoon kletsnat..
Dus nu zitten we hier opgesloten in een studio in ons onderbroek met al onze kleren aan een kapstok te drogen! help!

• 07 November 2012 - 16:21

Jets:

ai ai, ni veel beter dan hier dan.. da valt tegen
    maar ondertussen zijn er al vijf dagen gepasseerd sinds dit berocht dus mss is t daar nu al beter..
    waar hangen jullie uit? want 5 dagen niets posten, das ni flink he :)