bootje varen - Reisverslag uit Hermigua, Spanje van Ann trotter - WaarBenJij.nu bootje varen - Reisverslag uit Hermigua, Spanje van Ann trotter - WaarBenJij.nu

bootje varen

Blijf op de hoogte en volg Ann

11 November 2012 | Spanje, Hermigua

Deze morgen vroeg opgestaan want we moesten de boot halen van 10u. De fiets op en klimmen, klimmen, het gaat goed, soms wind mee en soms wind tegen, dat gaat iets minder. Net voor we bovenop de berg zijn begint het te regenen, nee te gieten, te waaien, op twee minuten zijn we kletsnat. We moeten enkele tunnels door en dan bergaf, dat gaat veel beter, alhoewel.. we slingeren van rechts naar links en terug, soms voel ik mijn fiets een meter opzij gaan door de wind.. Door de wind door de regen, scheuren we naar beneden. Mich roept: we gaan 62!
T.h.v. het regendorp waar we enkele dagen geleden waren zien we terug de regenboog, de donkere wolken en het regent er pijpestelen.. Tot we kletsnat in San Sebastian aankomen waar de zon (altijd) schijnt. Nog net op tijd voor onze dagelijkse stop in de Dulceria voor een lekkere koek en een colacao en een koffie,mmm
Nu zitten we op de boot met de Teide in zicht, we trekken terug naar ons eerste verblijfplaats en hopen dat onze verpakking er nog staat!
Morgen onze laatste dag bwwoaahh !!!