Time to Dive - Reisverslag uit Sandino, Cuba van Ann trotter - WaarBenJij.nu Time to Dive - Reisverslag uit Sandino, Cuba van Ann trotter - WaarBenJij.nu

Time to Dive

Blijf op de hoogte en volg Ann

25 Maart 2013 | Cuba, Sandino

Duikdag vandaag, de wekker hoeft niet zo vroeg en dit wordt dus terug een dagje relaxen. Na het ontbijt voegen we ons bij de andere duikers, ik tel er 16, Het worden twee perfecte duiken, mooi zicht, veel vissen in verschillende kleuren en grootte. Lionfish, barracuda, witte rog, maar vooral verschillende soorten koraal, enorme grote en mooie koralen. Ook zwarte koraal en tafelkoralen en hersenkoralen. We zwommen wel een half uur lang langs een enorme 'muur' bekleed met verschillende soorten koralen. Prachtig!
Ons naar gevoel over het duikcentra blijft, de duiken zijn kort en ik houd nog een halve fles lucht over. We gingen ook naar dezelfde plaats als gisteren.
De rest van de dag: lummelen, lezen, luieren en plannen maken voor de volgende dagen. Morgen doen we eerst nog twee duiken en dan nemen we de bus naar Vinales. De dag nadien rijden we verder naar Trinidad of Havana.