Chillen - Reisverslag uit Trujillo, Peru van Ann trotter - WaarBenJij.nu Chillen - Reisverslag uit Trujillo, Peru van Ann trotter - WaarBenJij.nu

Chillen

Door: michelann

Blijf op de hoogte en volg Ann

16 November 2011 | Peru, Trujillo

Nog eventjes chillen en dan moeten we naar huis terug.
Gisteren in de zon gelegen en goed verbrand, gelukkig moeten we dit geen 14 dagen doen anders waren we kreeften!
We zitten in Huanchanco een dorpje aan de zee.. lekker genieten van de zon.
Gisteren zijn we nog eventjes Trujillo gaan bezoeken - een grotere stad hier dichtbij en vandaag zijn we nog eventjes ChanChan gaan bezoeken een archeologische site.. kwestie om niet de ganse dag in de zon te moeten liggen ;-)
Straks het laatste avondmaal want morgenvroeg moeten we de bus op naar Lima - 8 uur rijden om in Lima morgen nacht het vliegmachien te nemen. Overmorgen lopen we dan nog een dagje in Atlanta rond om dan terug 's nachts de vlieger op naar den Belgique. T is alweer voorbij die mooie zomer, hopelijk is het thuis nog niet aan het sneeuwen!