Ratones! - Reisverslag uit Lima, Peru van Ann trotter - WaarBenJij.nu Ratones! - Reisverslag uit Lima, Peru van Ann trotter - WaarBenJij.nu

Ratones!

Door: michelann

Blijf op de hoogte en volg Ann

04 November 2011 | Peru, Lima

Half zes : ontbijt aan bed! Buenos dias riep Solay en de porters stonden aan ons tent met warm water om ons te wassen en een vers kopje thee! Als we ons hoofd buiten steken zien we fantastisch mooie besneeuwde bergen! Zalig! We krijgen terug een mega ontbijt met Quinoa pap en pannenkoeken! Smikkel smikkel.. en dan Vamos ratones! Grappig hoe Solay Engels praat ze zegt ao "we are going to pissed.." ze bedoelt dus dat we iets gaan bezoeken.. haha. Ja kweet het mijn engels trekt op niks en zij spreekt wel goed Engels maar dat accent is grappig! Het werd een tweede zware dag en terug een koude en vochtige nacht op een hard matraske, maar het fantastisch lekkere eten maakt alles goed. Deze keer ligt ons kamp op 3500 meter. Morgen gaan we dalen belooft ze ons. De dag is terug bewolkt en nat. Wat het weer betreft hebben we geen geluk. Maar ook al is het weer niet zo denderend we krijgen fantastische panorama's te zien en de moed blijft erin. We worden weer in de watten gelegd door de 'porters' telkens als we aankomen krijgen we een daverend applaus en van Solay krijgen we een 'high five'. We zijn werkelijk goed bezig! Vanaf ons kamp hebben we terug een fantastisch mooi uitzicht. We hebben een goede organisatie uitgezocht merken we.