Titikakameer - Reisverslag uit Puno, Peru van Ann trotter - WaarBenJij.nu Titikakameer - Reisverslag uit Puno, Peru van Ann trotter - WaarBenJij.nu

Titikakameer

Door: michelann

Blijf op de hoogte en volg Ann

24 Oktober 2011 | Peru, Puno

Na een gammele busreis maar terug met een prachtig uitzicht kwamen we in een donker Puno aan. Tijdens de busreis bedachten we ons dat je het mooiste deel van het land steeds tijdens de busreis ziet. We reden door fantastisch mooie panorama's. Soms leek het op een Iers landschap maar dan nog mooier. Echt fantastische vergezichten zagen we passeren. Puno echter is een heel toeristisch stadje, niet zo proper maar tja je kan niet anders dan hier komen om van hieruit de eilandjes op het Titikakameer te bezoeken. De volgende dag begaven we ons naar het haventje om de boot te nemen. Je kan deze geheel boeken als een georganiseerde rondreis bij een reisagentschap maar zoiets vinden wij uiteraard niet nodig, we zijn groot genoeg om dit zelf te doen en inderdaad dit lukt als vanzelf. Op naar de eilanden op het Titikakameer.